Bürokratik Kültürden Vatandaş Odaklı Kamu Hizmeti Kültürüne Geçiş Programı' kapsamında, bürokrasinin azaltılması, Vatandaşımızın; zaman kaybına, bezginliğine, gereksiz masrafına ve zaman zaman yönetime olan güven duygusunun sarsılmasına neden olan, çağdaş hizmet standartlarının gerisinde kalan, ürettiği hizmeti sunarken vatandaşın ihtiyacı yerine kendi hiyerarşik mantığını ve ihtiyaçlarını esas alan 'Bürokratik Yönetim Kültürü' ve anlayışını terk ederek, bunun yerine 'Vatandaş Odaklı Kamu Hizmeti Kültürü' nü ve anlayışını yerleştirmeyi amaçladığı belirtilerek Kamu Hizmetlerinin yürütümünde kalite, hız, verimlilik ve etkinliği sağlamak açısından uygulamaya konulan ve bir kısmı, belirlenen süreç içerisinde uygulanmasına karar verilen tedbirler karara bağlanarak uygulamaya geçirilecektir.
2012 YILI
İyi Yönetimin Geliştirilmesi Kararı --2--
İyi Yönetimin Geliştirilmesi Kararı --2012/2--
İyi Yönetimin Geliştirilmesi Kararları 2012-03
İyi Yönetimin Geliştirilmesi Kararları 2013-01
2015 YILI
İyi Yönetimin Geliştirilmesi Kararları 2015-01
2016 YILI
İyi Yönetimin Geliştirilmesi Kararı 2016-01
İyi Yönetimin Geliştirilmesi Kararı 2016-02
2021 YILI
İyi Yönetimin Geliştirilmesi Kararı 2021-01
İyi Yönetimin Geliştirilmesi Kararı 2021-02
2022 YILI
İyi Yönetimin Geliştirilmesi Kararı 2022-01